duminică, 6 octombrie 2013

Ce masina sa-mi cumpar?

Cum pe langa jobul principal pe care îl am, mai import si maşini din Germania spre vanzare si in fiecare duminica, merg la Ocska din Oradea (piata de vechituri/maşini/seminte).
In acesta dimineata la ora 9, cand de obicei in alte zile era plin, azi  erau doar cativa oameni pierduti printre randurile interminabile de masini.
Inteleg si motivul, deoarece erau doar 3 grade in termomentre.
Am stat pe langa masina...asteptam clientii...nimeni.
Pe la 11 am mers sa mananc niste mici si o portie de cartofi pai, cand ajung la masina vad o familie uitandu-se si analizand masina precum inginerii de la R.A.R
Ma duc la ei, le explic ce si cum, taxa, km, carte service, bla bla bla...


Pana la urma cumpara masina si se duc fericiti spre casa. Eu la fel, insa, acum trebuie sa aduc alta masina si nu prea am idee ce. De aceea am nevoie de ajutorul vostru sa imi spuneti voi, daca ar trebui sa va  cumparati o masina ce ati alege?
Trebuie sa fie euro 2 si motor maxim de 1.6 benzina si minim din 1998 (deoarece taxa este mai accesibila).
In pozele de mai jos o sa va pun ce am găsit eu pe autoscout.

  •  1.6 Benzina/ An: 1999/12/ 950 euro
       
        Audi A4/ 1.6 Benzina/ An 1998/08/ 900 euro

          Ford Fiesta/ 1.4 Benzina/ An 1999/10/ 690 euro

          Peugeot 206/ 1.2 Benzina/ An 1999/03/ 650 euro


Daca aveti alte pareri sau indrumari lasati un comentariu.

Cu stima...

Blogu`







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu